Perditësimi i fundit October 9th, 2025 7:51 AM

  • Rreth Nesh
    • Bordi editorial
    • Rreth revistës shkencore “Zani i Naltë”
  • Rregullat e shkrimit
  • Autorët
  • Lidhje
  • Zani i Naltë në PDF
  • Kontaktoni

Zani i Naltë

Te fundit

  • Për çfarë shërbejnë universitetet?
  • Kushtetuta e vitit 1925 dhe ndikimi i saj në zhvillimet politike dhe juridike në Shqipëri
  • LIRIA E MENDIMIT, NDËRGJEGJES DHE FESË NË KONTEKSTIN E TË DREJTAVE THEMELORE
  • KONCEPTET FILOZOFIKE TË EL-FARABIUT (870 – 950) SI BAZË PËR MENDIMIN GJEOGRAFIK ISLAM
  • Perspektiva mbi Psikologjinë Islame: al-Raghib al-Isfahani për Shërimin e Emocioneve në Kuran
  • Home
  • Aktivitete
  • Shkenca Islame
  • Editoriale
    • Abstraktet
    • English
  • Shkenca
    • Shkenca dhe besimi
    • Shkenca ekzakte
    • Shkenca Komunikimi
    • Mjekësi
    • Gjuhë-letërsi
    • Përkthime
  • Studime
    • Psikologji
  • Sociologji
    • Filozofi
  • Histori
    • Personalitete
    • Retrospektivë
    • Zani i Nalte 1923-1939
  • Jurisprudencë
  • Galeri
  • Video
  • Na ndiqni
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • RSS Feed
    • Linked
    • Youtube

Recensë e librit “Hoxhë Kadri Prishtina Mendimtar Islam” me autor Qemajl Morina

Apr 24, 2022 Zani i Nalte Studime 0


nga Refik Gerbeshi, Kosovë

Biografi e autorit

Mr. Qemajl Morina lindi në vitin 1951 në fshatin Hodonovc të Kamenicës. Shkollën fillore e kreu në vendlindje, ndërsa të mesmen në “Medresenë Alaudin” në Prishtinë. Studimet i mbaroi në Fakultetin e Filologjisë në Universitetin “Umduruman” në Sudan (1976), ndërkaq studimet pasuniversitare i mbaroi në Universitetin e Kajros (1979).

Gjatë viteve 1980 – 1989) ka punuar në Bengazi në detyrën e sekretarit dhe përkthyesit në Ministrinë e Shëndetësisë së Libisë. Më 1990 u zgjodh kryeredaktor i revistës “Dituria Islame”, post në të cilin qëndroi deri në vitin 1996. Pastaj, nga viti 2001 deri më 2016, ishte kryeredaktor i revistës “Edukata Islame”. Ka Ligjëruar gjuhën arabe në Katedrën e Orientalistikës në Fakultetin e Filologjisë (1990-1992), si dhe Fakultetin e Studimeve Islame në Prishtinë (1992 -2016); përveç kësaj ishte edhe prodekan në FSI (1992-2011). Mirëpo ajo që e dallon profesor Qemajlin është publicistika, shkrimet e tij bënin bujë. Me shkrime merret që nga viti 1970-të, ka bashkëpunuar me një numër të konsiderueshëm të revistave shkencore, brenda dhe jashtë vendit, si “Edukata Islame”, “Takvim-Kalendar”, “Rilindja”, “Jeta e Re”, “Përparimi”, “Hëna e Re”, “Dituria Islame”, “El-Muxhtema”, “Et-Talib”, “Err-Rrisaletu” (Sudan), Al-Arab” (Bejrut), “Gllasnik”, “Preporod” (Sarajevë), “Drita islame” (Tiranë), Zëri, etj. Ka të botuara këto libra: Lidhja shqiptare e Prizrenit në shtypin egjiptian (1878-1881), (2007), Glosari i nocioneve fetare (islame, ortodokse, katolike dhe çifute)(2010), etj. Profesori Qemajl Morina është mjeshtri i penës islame shqiptare në publicistikën bashkëkohore. Vdiq në vitin 2019.

 

Kush ishte Hoxhë Kadri Prishtina

Lindi në vitin 1878 në Prishtinë. Ishte një nga nëntë fëmijët e Lutfullah Halimit. Mësimet fillore i kreu në Prishtinë, ndërsa ato të mesme në Shkup, në shkollën e njohur “Dar ul-Mualimin”. Studimet i vazhdoi në Stamboll, në shkollën e Lartë Pedagogjike. Më pas kreu Medresenë e famshme “Fatih”. Gjatë kohës që vazhdonte studimet në Turqi, ai u fut në klubet patriotike, që qenë krijuar atje, dhe formoi lidhje të ngushta me atdhetarët shqiptarë.[1]

Në vitin1904, në moshën 26 vjeçare, ka fituar titullin Myderriz (Dijetar-Profesor), por ende vijonte studimet në shkollën e lartë të së drejtës fetare. Në këtë vit u arrestua për arsye se nuk pranoi të tregonte autorin e dorëshkrimit “Fitret ul-Islâm” – dorëshkrim i Syrja bej Vlorës – një dorëshkrim në lëmë të fesë Islame dhe të drejtës fetare. Sa ishte në burg në Jedikule, ku vuanin dënimin edhe të burgosur të tjerë politikë, Hoxha Kadriu u sëmur dhe iu desh të bënte prerjen e këmbës mbi gju. Kthehet në atdhe dhe në vitin 1915 në Shkodër ku themeloi një komitet me emrin “Komiteti i Fshehtë”, ndërsa pas tri vitesh, me një grup atdhetarësh e intelektualësh, kryesisht nga Kosova, themeloi organizatën politike që do të organizonte popullin shqiptar në luftë për çlirim e bashkim kombëtar.

Më 1 maj 1918, u themelua Komiteti “Mbrojtja Kombëtare e Kosovës”. Në përbërje të tij kishte Këshillin Qendror, ku bënin pjesë shtatë anëtarë, të cilët kryetar zgjodhën Hoxhën Kadri Prishtinën.[2]

Komiteti kishte organin e vet, gazetën “Populli”, e cila botohej në Shkodër. Hoxhë Kadriu, përgatiti Programin e përgjithshëm të kryengritjes së Kosovës me këtë përmbajtje:

  1. Asnjë kryengritës nuk guxon t’i dëmtojë shkiet (serbët) e vendit veç atyre që qëndrojnë me armë në dorë kundër qëllimit shqiptar.
  2. Asnjë kryengritës nuk guxon të djegë shtëpia, të rrënojë kisha e gjëra të tjera.

III. Plaçka është jasak (e ndaluar) e kryengritjes.

Ndër pikat e këtij programi kishte edhe citatin: Kot e pa nevojë, as gjaku i popullit tonë as gjaku i popullit të armikut, s’ka pse të derdhet. Dhe pikën ku thuhej: “Të vrarët shqiptarë s’kanë për t’u shti në dhe derisa të vijë një komision i huaj. Mizoritë e bëra prej armikut kanë për t’u shënuar dhe për t’iu dëftuar Evropës e Amerikës.”

Më 24 prill 1919, filluan të shpërndahen thirrjet për kryengritje. Dita e fillimit të kryengritjes u caktua më 6 maj 1919. Kjo njihet si Kryengritja e Llapushës, ku luftuan Azem dhe Shotë Galica. Edhe në qendrat e tjera të Kosovës kishte filluar kryengritja në të njëjtën kohë. Numri i kryengritësve arriti në rreth 10.000 veta. Ai është zgjedhur disa herë përfaqësues i popullit (deputet) në parlamentin shqiptar në Tiranë dhe më 1921 zgjidhet nënkryetar i Parlamentit të parë Shqiptar.[3]

Hoxhë Kadriu është shquar si imam, dijetar, atdhetar, politikan, diplomat, publicist dhe jurist. Urrente diplomacinë evropiane, e cila me hipokrizinë e saj merrte nëpër këmbë të drejtat e popujve të vegjël.[4] Hoxhë Kadriu ishte anëtar i qeverisë së Sylejman Delvinës formuar në Kongresin e Lushnjës më 1 janar 1920[5]. Ndërroi jetë më 20 janar 1925, në moshën 47 vjeçare.

Kadri Prishtina-Shkoder

Historia u ka borxh plejadës së hoxhallarëve

Nuk ka dyshim se rolin kyç për ruajtjen e traditës islame e kishin prijësit fetarë islamë, hoxhallarët, të cilët gëzonin autoritetin në popull dhe kishin njohuri të mjaftueshme për zgjerimin e mësimeve të Zotit. Në dritën e shkencës të shihet edhe roli i Islamit si faktor integrues i njësisë etno-kulturore dhe gjeopolitike të Shqipërisë dhe të kombit shqiptar deri në fillet e rilindjes.[6] Autoriteti i tyre ishte i madh në popull dhe kjo ndikonte që edhe ndikimi i tyre të jetë i gjerë te masa. Patriotizmi e besimi që i vuri ata (hoxhallarët) në krye të ngjarjeve të mëdha të kombit, me të cilat jo vetëm që hynë në histori, por edhe e bënë historinë.[7] Sistemi komunist, në luftën e ashpër kundër fesë, përdori metoda e forma të ndryshme. Nga ana tjetër historiografia komuniste dhe ajo postkomuniste, nën trysnitë e propagandave ateiste sllave, ngurroi të paraqiste kontributin real të imamëve. Në këto periudha vërehet tendenca për fshehjen e titullit fetar islam të kontribuuesve për shkollat e para shqipe, pra edukim, arsim pajtimet e gjaqeve dhe aktivitetin e luftën për liri. Ndërkohë që populli përpiqej për liri, hoxhallarët ishin figura të rëndësishme në këto përpjekje. Në fund të vitit 1918 në Shkodër ishte formuar Komiteti Mbrojtja Kombëtare e Kosovës, kryetar i të cilit u zgjodh Hoxhë Kadri Prishtina.[8] Pak përmendet në histori si figurë kyçe e Komitetit “Mbrojtja Kombëtare e Kosovës 1918”. Komiteti kryesohej nga Hoxhë Kadri Prishtina. Komiteti i Kosovës shtroi si detyrë të përpiqej për lirimin kombëtar të vendit, për rimëkëmbjen e shtetit të pavarur shqiptar dhe për bashkimin e Kosovës me shtetin shqiptar.[9]

Nuk ka dyshim se historia kombëtare, ajo komuniste si edhe post komuniste, u ka borxh figurave të tilla, ngase i anashkalon apo i përmend sipërfaqësisht. Për shkak të ndikimit të ideologjisë moniste në veprimtarinë shkencore dhe kulturore, kjo figurë aq e respektuar dhe e merituar, është zhveshur tërësisht nga ndjenjat e tij islame. Këto ndjenja ai më së miri i kishte shprehur revistën mujore me titullin; ”Udha e s’Vërtetës”, në vitin 1923.[10] Qëllimi i kësaj reviste, siç e cekë vetë Hoxha, ishte demaskimi i propagandave anti islame, që bëhej në qarqet shqiptare, ku thekson: “Dami ma i madh i këtyne pseudo intelektualëve asht të bamit e tyre mjet e vegël me përhapë e me predikua mendimet kundra besimit mysliman, mendime qi janë t’adoptueme nga Evropianët e nga armiqt e myslimanve.”      

Për veprimtarinë atdhetare të tij janë shkruar shumë artikuj, punime, studime, janë organizuar sesione shkencore. Ky erudit dhe kjo figurë kombëtare është përmendur në Historinë e Shqipërisë, në Fjalorin Enciklopedik Shqiptar. Gjithashtu për të është botuar edhe një monografi nga Eqber Skëndi me titull: “Hoxhë Kadriu (Kadri Prishtina)”, 1992.

Në asnjërën prej këtyre shkrimeve nuk është shkruar për veprimtarinë e tij fetare, përveç nga mjeshtri i pendës islame shqiptare Mr. Qemajl Morina, i cili, që në vitin 1997, në revistën “Dituria Islame”, ka shkruar studimin me titull: “Idetë Islame të Hoxhë Kadriut në revistën ‘Udha e s’Vërtetës’”, si dhe libri për të cilin po shkruajmë këtu.

 

Shkurtimisht rreth librit 

Libri monografi: Hoxhë Kadri Prishtina – mendimtar islam, Prishtinë (2000), është një qasje shkencore hulumtuese e argumentuese që paraqet figurën e Hoxhë Kadri Prishtinës, figurë kjo jo e ndriçuar sa duhet në qarqet shkencore tek ne. Duke filluar me një biografi të shkurtër përgatitjen shkollore, profesionalizmin në Stamboll dhe studimet për jurisprudencë-drejtësi më 1904, duke marrë gradën shkencore profesor,[11] libri është i mjaftueshëm për të ditur gjërat elementare të këtij eruditi.           

Ngritjen e vetëdijes patriotike e bëri kur takonte figurat e mëdha shqiptare me kthimin në Shqipëri. Kishte oferta që ia bënin austriakët por ky nuk lëkundej nga identiteti i tij dhe ideja për shqiptari.       

Autori Qemajl Morina kishte hulumtuar gjerë e gjatë për të sjellë te lexuesi një libër modest por me shumë vlerë. Këtu i qaset elementit islam të Hoxhë Kadriut, gjë për të cilën historia u ka hak shumë prej figurave islame shqiptare, sepse atyre iu fsheh titulli islam hoxhë, imam, etj., duke vënë në pah që në fillim se kjo figurë ishte e zhveshur tërësisht nga ndjenjat e tij islame. Me argumentin e kontributit të tij në revistën “Udha e së vërtetës”, të cilën e botonte në Shkodër në vitin 1923, ai demanton demaskone sulmon tentimet e atyre që duan të fshehin elementin islam te hoxha. Gjatë hulumtimit të revistës në fjalë, argumentet e interesit që hoxhë Kadriu kishte për Islamin ishin të shumta siç ishte prapambetja dhe përçarja e myslimanëve, mashtrimi i një pjese intelektualësh myslimanë pas civilizimit evropian dhe mbështjellja e fesë me zakonet, ku ndër të tjera shprehet “si populli ashtu edhe hoxhallarët kanë humbur hapin e kohës”.[12]        

Nën hijen e titullit “Nevoja e fesë” profesor Qemajli bën një analizë të thukët rreth interpretimit që hoxhë Kadriu i bën lindjes, zhvillimit dhe rëndësisë së fesë për ngritjen individit dhe shoqërisë; siç ishte imitimi i verbër që autori e quan sëmundje. Ngaqë nevoja për fenë, e cila është prehje e vetme shpirtërore për njeriun, është e vërtetë e përhershme dhe mjeti më i mirë për ruajtjen nga e keqja, më tutje sqaron se njeriu pa fe nuk mund të jetë i sinqertë dhe arsyeja e ngecjes mbrapa është pikërisht lënia anash e mësimeve fetare pra braktisja e fesë. Pastaj sjell edhe tematikën për femrën ruajtjen e nderit e moralit dhe martesën me kurorë dhe ngre hipotezat çfarë dëmi shkaktojnë ata që nuk martohen, apo si përfundojnë ata. Çka nënkuptojmë me emancipimin e femrës dhe si duhet të lidhet kurora. Titulli “Burimi i mendimit të besimit në njerëzi” është i shoqëruar me mendimet e filozofëve e dijetarëve evropianë, të cilat i sjell përmes nëntitujve “Historia nuk njeh popull pa fe”, “Besimi është instinkt i lindur me njeriun”. Kurse te titulli “Profesioni më i keq” sjell analogjinë e kthjellët filozofike se si njeriu ul vetveten duke urryer e luftuar mes vete, duke u shthurur moralisht dhe duke spiunuar njëri-tjetrin në shërbim të armiqve dhe në dëm të shoqërisë.[13]

Me debatin që bën me revistën “Lajmëtari”, e cila u bën thirrje shqiptarëve për t’u kthyer në fenë e krishterë, propagandë kjo shekullore ndër trojet tona, e cila elhamdulilah nuk ka pasur as nuk do të ketë efekt, as në përçarje. Siç e ilustron profesor Qemajli: “Pluralizmi fetar është realitet i shqiptarëve.” Në Përmbyllje fokusohet te qëllimi i këtij libri, duke besuar se i ka bërë një shërbim të mirë hoxhë Kadriut si mendimtar i kalibrit të El-Afganit, Abduhus, etj.[14]

Gjithashtu profesor Qemajli bën thirrje për hulumtime e studime të mëtejme, duke ndriçuar te bëmat e kalibrit të Hoxhë Kadriut, që janë të shumta, duke përfunduar me dua, andaj edhe unë po e përfundoj me dua për Hoxhë Kadriun hoxhallarët e tjerë që na ruajtën identitetin islam, si edhe për Profesor Qemajl Morinën Allahu e shpërbleftë me xhenetet e larta.  

[1]. Eqber Skëndi, Hoxhë Kadriu (Kadri Prishtina) Prishtinë 1992, f. 10-13.

[2]. E. Skëndi, Hoxhë Kadriu, cit., f. 37.

[3]. Po aty, f. 218.

[4]. Q. Morina, Hoxhë Kadri Prishtina Mendimtar Islam, Prishtinë 2000, f. 15.

[5]. Grup Autorësh, A. Sh. Sh., Historia e Popullit Shqiptarë vol III, Tiranë 2007, f. 147.

[6]. Dr. Muhamet Pirraku, në Feja ,kultura dhe tradita islame ndër Shqiptarët, Prishtinë 1995, f. 43.

[7]. Naim ef. Tërnava, Ligjërime për Fe e Atdhe – 2, Prishtinë 2015, f. 148.

[8]. Selatin Novosella, Kosova ’64, Renesanca, Prishtinë 1994, f. 20.

[9]. Grup Autorësh, A. Sh. Sh, Historia e Popullit Shqiptar vol III, Tiranë 2007, f. 125.

[10]. Qemajl Morina, Hoxha Kadri Prishtina, Mendimtar Islam, cit., f. 6.

[11] Po aty. f. 9

[12]. Po aty. f. 22.

[13]. Po aty. f. 62.

[14]. Q. Morina, Hoxhë Kadri Prishtina, Mendimtar Islam, Prishtinë 2000, f. 98.


  • tweet
Biologjia Moderne si Shprehje Kulturore Politika e PPSH-së kundër besimeve fetare: masat me karakter ligjor dhe fushata propagandistike në vitin 1967

Zani i Nalte

Artikuj të ngjashëm
  • Për çfarë shërbejnë universitetet?
    Për çfarë shërbejnë universitetet?

    Oct 09, 2025 0

  • Kushtetuta e vitit 1925 dhe ndikimi i saj në zhvillimet politike dhe juridike në Shqipëri
    Kushtetuta e vitit 1925 dhe ndikimi i...

    Oct 06, 2025 0

  • LIRIA E MENDIMIT, NDËRGJEGJES DHE FESË NË KONTEKSTIN E TË DREJTAVE THEMELORE
    LIRIA E MENDIMIT, NDËRGJEGJES DHE...

    Sep 11, 2025 0

  • KONCEPTET FILOZOFIKE TË EL-FARABIUT (870 – 950) SI BAZË PËR MENDIMIN GJEOGRAFIK ISLAM
    KONCEPTET FILOZOFIKE TË EL-FARABIUT...

    Sep 10, 2025 0

Me shumë në këtë kategori
  • Qasja e dijetarëve klasikë dhe modernë rreth  “El-Huruf el-Mukatta’a” Shkronjave të Ndërprera
    Qasja e dijetarëve klasikë dhe...

    May 21, 2025 0

  • MANIFESTIMI I DITËLINDJES SË PEJGAMBERIT A.S. – MEVLUDI
    MANIFESTIMI I DITËLINDJES SË...

    Sep 13, 2024 0

  • Roli i mejtepeve në zhvillimin e arsimit shqip
    Roli i mejtepeve në zhvillimin e...

    Jul 02, 2024 0

  • “Zani i Naltë” paraprijës – themeltar  i periodikut islam në gjuhën shqipe
    “Zani i Naltë” paraprijës –...

    May 07, 2024 0


Leave a Reply Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

Aktivitete

Ftesë zyrtare nga Dikasteri për Dialogun Ndërfetar në Vatikan për kryetarin e KMSH H. Bujar Spahiu

Ftesë zyrtare nga Dikasteri për Dialogun Ndërfetar në Vatikan për...

May 21, 2025 0

Në kuadër të marrëdhënieve të mira ndërfetare dhe bashkëpunimit me institucionet fetare ndërkombëtare, Kryetari i Komunitetit Mysliman të Shqipërisë, H. Bujar Spahiu, mori...
Zhvillohet konferenca shkencore me temë: “100 Vjet Komuniteti Mysliman i Shqipërisë”

Zhvillohet konferenca shkencore me temë: “100...

May 10, 2025 0

Zhvillohet Simpoziumi XI Ndërfetar “Koncepti i paqes në këndvështrimin fetar”

Zhvillohet Simpoziumi XI Ndërfetar “Koncepti i...

Apr 01, 2022 0

Instituti për Lirinë e Besimit dhe Demokracinë në Universitetin Bedër aktivitet me studentë nga trevat shqiptare

Instituti për Lirinë e Besimit dhe Demokracinë...

Sep 18, 2021 0

Studime

Qasja e dijetarëve klasikë dhe modernë rreth  “El-Huruf el-Mukatta’a” Shkronjave të Ndërprera

Qasja e dijetarëve klasikë dhe modernë rreth “El-Huruf...

May 21, 2025 0

Abstrakt Ky punim trajton një nga temat më komplekse dhe të diskutueshme në studimet e Kur’anit: “El-Huruf el-Mukatta’a” (shkronjat e ndërprera) që shfaqen në fillim të 29...
MANIFESTIMI I DITËLINDJES SË PEJGAMBERIT A.S. – MEVLUDI

MANIFESTIMI I DITËLINDJES SË PEJGAMBERIT A.S....

Sep 13, 2024 0

Roli i mejtepeve në zhvillimin e arsimit shqip

Roli i mejtepeve në zhvillimin e arsimit shqip

Jul 02, 2024 0

“Zani i Naltë” paraprijës – themeltar  i periodikut islam në gjuhën shqipe

“Zani i Naltë” paraprijës – themeltar i...

May 07, 2024 0

Gjuhë-letërsi

Konak me Edisonin

Konak me Edisonin

May 21, 2025 0

Nuredin Nazarko Abstrakt “Konak me Edisonin” është një reflektim filozofik-letrar që eksploron përmasat ekzistenciale të jetës njerëzore përmes një udhëtimi meditativ...
Një ngjarje “e rastësishme”

Një ngjarje “e rastësishme”

Nov 03, 2020 0

Ferit Mustafa Vokopola përmes një qasjeje tjetër

Ferit Mustafa Vokopola përmes një qasjeje...

Oct 26, 2020 0

Sociologji

Arsyet sociologjike të paraqitjes dhe përhapjes së fraksioneve fetare në kohën moderne

Arsyet sociologjike të paraqitjes dhe përhapjes së fraksioneve fetare...

Sep 04, 2025 0

Dr. Feim Hoxha ABSTRAKTI Sociologjia, si një nga shkencat më të rëndësishme humane, ka në fokus të studimeve të saj njeriun si një qenie sociale, si dhe shoqërinë në të cilën...
ETIKA SHOQËRORE ISLAME NË DRITËN E SURES HUXHURAT – I

ETIKA SHOQËRORE ISLAME NË DRITËN E SURES...

Sep 04, 2025 0

Etika shpirtërore dhe parimet morale të Imam Gazaliut

Etika shpirtërore dhe parimet morale të Imam...

May 21, 2025 0

1923 – 1939

1939 – 1945

Zani i Naltë (40)

Te Fundit

  • Për çfarë shërbejnë universitetet?
    Për çfarë shërbejnë universitetet?

    Oct 09, 2025 0

  • Kushtetuta e vitit 1925 dhe ndikimi i saj në zhvillimet politike dhe juridike në Shqipëri
    Kushtetuta e vitit 1925 dhe ndikimi i saj në zhvillimet...

    Oct 06, 2025 0

  • LIRIA E MENDIMIT, NDËRGJEGJES DHE FESË NË KONTEKSTIN E TË DREJTAVE THEMELORE
    LIRIA E MENDIMIT, NDËRGJEGJES DHE FESË NË KONTEKSTIN E...

    Sep 11, 2025 0

  • KONCEPTET FILOZOFIKE TË EL-FARABIUT (870 – 950) SI BAZË PËR MENDIMIN GJEOGRAFIK ISLAM
    KONCEPTET FILOZOFIKE TË EL-FARABIUT (870 – 950) SI BAZË...

    Sep 10, 2025 0

  • Perspektiva mbi Psikologjinë Islame: al-Raghib al-Isfahani për Shërimin e Emocioneve në Kuran
    Perspektiva mbi Psikologjinë Islame: al-Raghib al-Isfahani...

    Sep 04, 2025 0

  • Arsyet sociologjike të paraqitjes dhe përhapjes së fraksioneve fetare në kohën moderne
    Arsyet sociologjike të paraqitjes dhe përhapjes së...

    Sep 04, 2025 0

  • ETIKA SHOQËRORE ISLAME NË DRITËN E SURES HUXHURAT – I
    ETIKA SHOQËRORE ISLAME NË DRITËN E SURES HUXHURAT –...

    Sep 04, 2025 0

Më të lexuarat

  • Mirë se vjen “Zani i Naltë”
    Mirë se vjen “Zani i Naltë”

    Nov 10, 2012 0

  • Promovohet “Zani i Naltë”, revistë shkencore e kulturore
    Promovohet “Zani i Naltë”, revistë shkencore e...

    Feb 25, 2013 0

  • 90 vjet Komunitet Mysliman Shqiptar
    90 vjet Komunitet Mysliman Shqiptar

    Feb 25, 2013 0

Të fundit

  • Për çfarë shërbejnë universitetet?
  • Kushtetuta e vitit 1925 dhe ndikimi i saj në zhvillimet politike dhe juridike në Shqipëri
  • LIRIA E MENDIMIT, NDËRGJEGJES DHE FESË NË KONTEKSTIN E TË DREJTAVE THEMELORE
  • KONCEPTET FILOZOFIKE TË EL-FARABIUT (870 – 950) SI BAZË PËR MENDIMIN GJEOGRAFIK ISLAM
  • Perspektiva mbi Psikologjinë Islame: al-Raghib al-Isfahani për Shërimin e Emocioneve në Kuran

Gallery

zani-i-nalte-1 1557671_490835901024941_1099865082_n 6 5
Copyright 2013 Zaninalte.al